lørdag den 26. august 2006

Det går for langsomt i dag

Planen for i dag var at få gjort has på de sidste par uger mangelfulde oprydning/rengøring, grundet skoleopstart og en 40 års fødselsdag, men det går da godt nok laaaangsomt.

 For det første sov jeg Gudhjælpemig helt til kl. 11.15, hvilket ikke var meningen - 13 timers søvn er altså lige i overkanten! Indtil videre har jeg kun fået købt ind, vasket 2 maskiner tøj og taget opvasken - og hytten ligner derfor stadig noget, der er løgn.

 Bare tanken om, hvor meget jeg mangler (foruden en pokkers masse skolearbejde) giver mig stor lyst til bare at smide mig på sofaen og lave absolut nada, eller at hoppe i klunset og trille en tur på den tohjulede - men på den måde bliver jeg jo aldrig færdig...

 Hvor jeg dog hader at have sådan en weekend, hvor der er så meget jeg skal lave - det virker stressende fremfor afslappende - og jeg hader at føle stress! ØV!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar