tirsdag den 21. februar 2006

Ingen vinterferie uden leje af film.

Det er godt nok længe siden jeg har lejet film, men nu hvor jeg har ferie - og vejret ikke lige er det sjoveste, og der desuden ikke er noget interessant i tv'et - så smuttede jeg lige ned og lejede et par film. Så i løbet af det næste døgns tid får jeg set ( i nævnte rækkefølge)

 Kingdom of Heaven
 Mr. and Mrs. Smith
 Brødrene Grimm

UPDATE kl. 21.40 Hm, nu ved jeg vist godt, hvorfor det sker så sjældent at jeg lejer film. "Kingdom of heaven" var dødirriterende at glo på, for fra lidt over 1 time inde i filmen stoppede den konstant med 1-2 minutters mellemrum, eller også blev billede og lyd "pixeleret", teksten forsvandt flere gange - kort sagt, ikke en fed måde at se film på. Jeg brokker mig i morgen, gør jeg!

 Det jeg trods diverse problemer fik set, var da okay underholdende, men heller ikke mere. Har vist stadig ikke vænnet mig til en mørkhåret Orlando, han var lækker som Legolas - siden er det gået tilbage for knægten *GG* "Mr. and Mrs. Smith" fejlede ikke noget, sådan rent afspilningsmæssigt - men for pokker da, hvor var det en tynd kop te.

Det skal dog så lige siges, at jeg aldrig er faldet i svime over Brad Pitt - og da slet ikke, når han render rundt i undertøj! Han ligner jo en forvokset skoledreng. Hvad angår Angelina, så har jeg kun set to andre film med hende ("Alexander" og "Gone in 60 seconds") Hendes skuespilevner har aldrig imponeret mig og jeg synes stadigvæk hun har nogle umanerlig grimme læber; de er alt for store til hendes ansigt.

Nu mangler jeg så kun at se "Brødrene Grimm" - og det kan næppe blive en værre filmoplevelse, end hvad jeg allerede har oplevet, så jeg ser trods alt frem til at se den ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar