søndag den 1. januar 2006

Et lettere ondskabsfuldt indlæg...

... vil nogle nok mene *G* Men faktum er, at det er kostelig læsning for mig at læse "dagen-efter-indlæg" rundt omkring på diverse blogs i dag.

Der er rigtig mange, der har det åh så dårligt i dag og beskrivelserne af alle deres trængsler får mig altså til at grine.

 Nu er det jo også enormt nemt at more sig på andres bekostning, når man ikke selv har tømmermænd - det indrømmer jeg blankt - men det gør det altså ikke mindre morsomt.

 Jeg har aldrig haft ondt af folk, der har tømmermænd - de er jo selvforskyldte - tværtimod morer (og undrer) det mig, at folk gang på gang udsætter sig selv for de kvaler umådeholdent druk kan medføre. Så, jeg vil hermed gerne takke jer mange gange for at stille jeres elendighed til skue, så jeg kan more mig gevaldigt. Undskyld *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar