søndag den 4. december 2005

Så fik jeg endelig set "Solkongen"...

... og det var godt nok noget af en blandet oplevelse..! Filmen er helt klart underholdende, sjov etc. etc. men.....når man er opvokset i Svendborgs omegn, og derfor kender Svendborg ret godt, så er det mildest talt forvirrende at se de ruter Tommy kører i Svendborg og omegn.

 For jeg skal da lige love for der bliver kørt nogle omveje. Det virker f.eks. ualmindeligt "tovligt" at drøne via Taasingebroen, fra Susses herregård til sygehuset, eftersom begge steder er beliggende på Fyn i forvejen *G* (Hvis det da ellers er den herregård, jeg mener det er - har glemt navnet!)

At runde Taasinge på turen er vist det der kaldes "filmisk frihed". Næste gang jeg ser den, må jeg hellere tvinge mig selv til at ignorere omgivelserne *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar