mandag den 5. december 2005

Om 12 timer er jeg på vej!

  ... i første omgang til Kastrup.

 Det er ingen hemmelighed, at jeg ikke er særlig begejstret for at flyve - men jeg glæder mig meget til at se og opleve den vilde og voldsomme natur på Island :o)

 Især glæder jeg mig til at se geyserne. Jeg havde aldrig nogensinde troet, at jeg ville få Island at se - det er jo ikke ligefrem et land man "lige rejser til" - så jeg skal nok sørge for at få taget en hulens bunke billeder og noget film.

 Nu er jeg jo ikke kun der oppe for min fornøjelses skyld, der skal også arbejdes. En halv fridag bliver det dog til, hvor jeg har planer om at få set mere af Reykjavik og i særdeleshed Saga Museet - det må lige være noget for sådan en historieinteresseret person som mig :o)

 Nå, må hellere se at komme i seng, ellers kommer jeg jo aldrig op i morgen tidlig. Vi ses igen fredag/lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar