mandag den 19. december 2005

... og jeg nåede det lige...

... at slippe for sneen - i dag, altså!

 Havde en del ærinder på hjemvejen (4 i alt) så hjemturen tog 2 timer, mod sædvanligvis 45 min. Da jeg kom ud til mc'en for at køre hjem efter sidste ærinde, begyndte det at sne (UF!!!).

Heldigvis kun let sne, der ikke generede på køreturen hjem. Til gengæld nåede jeg også kun lige hjem, før det virkelig gav sig til at sne. Det er på sin vis ganske hyggeligt at sidde indenfor, mens sneen lægger sig som en dyne udenfor - men når jeg nu ved at jeg skal ud og åbenbart køre i sne i morgen tidlig, så er begejstringen godt nok til at overse.

Det var skisme rigeligt med de spejlglatte veje i morges! Behøver ikke det der hvide stads for at gøre køreturen mere spændende...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar