lørdag den 31. december 2005

Jo, 2005 var sandelig et dejligt år :o)

Som jeg også gjorde d. 30. december sidste år, har jeg taget et kig tilbage over året, der nu næsten er gået.

Det kommer ikke som nogen overraskelse for mig, at 2005 kom til at stå i motorcyklens tegn, det var jo min første hele sæson som motorcyklist. 2005 har været et rigtigt dejligt år: Jeg er sund og rask, det samme er min familie.

Jeg har haft nogle gode rejseoplevelser (Norge og i særdeleshed Island), fået mange km på de(n) tohjulede (Danmark og Sverige - i alt 19101 km) og sidst, men ikke mindst, var 2005 det år, hvor jeg, takket være mc'en, begyndte at være mere social (Gamle venskaber fornyet samt medlemsskab af mcklub) Fordelt på måneder så mit 2005 således ud:

Januar - Begyndte så småt på slægtsforskning – umådelig spændende, men ufattelig tidskrævende. - Anskaffede mig en scanner: CanoScan 5200F - Var uden strøm, vand og varme i 16 timer grundet orkanen
Februar - Kunne fejre 1 årsdag som blogger - Var i biffen og se ”Der Untergang” – forøvrigt eneste biftur i 2005
Marts - Var på min første skitur – til Hafjell i Norge – med 90 teenagere. - D. 17. begyndte livet igen – mc’en kom ud af vinterhiet :o)) - Min elskede faster blev 85
April - Fik kørt en del på mc’en - Min søster fyldte år
Maj - Min mor blev 70 - Var til mit første mc-træf på egen mc - Måtte aflevere mc’en til en større reparation d. 30.
Juni - Livet gik i stå de første 11 dage af måneden... - ... og gik i gang igen d. 10.6 :o) - Sommerferie :o) - Opdagede (endelig) det lokale bibliotek – efter at have boet 2 år i området! - Anskaffede mig mit første videokamera (Sony Handycam)
Juli - Var til en rigtig god kæmpefest i Skåne - Første gensyn med Sønderborg i 6 år og Ringridningsfesten - Høstede de første aspargeskartofler af egen avl - På 2 dages mc-tur til Västergötaland - Fik genoptaget forbindelsen med en gammel veninde i Nordsjælland - Mødtes med min gamle gymnasieklasse
August - Fyldte år - Tog til grillaften i en nærliggende mc-klub... - Var med til at lukke Bakken – for første gang på egen mc
September - Startede min 3 måneders prøvetid i mc-klubben - Deltog i en del fællesture på mc med klubben
Oktober - Dagen før min 1 års dag som motorcyklist bestilte jeg mc nr. 2 – en YBR125 som vinterkværn - D. 8. nåede jeg 15.000 kørte km i sæsonen - Vandt 1000,- på et skrabelod - Anskaffede jeg mig noget usandsynlig lækkert Dainesekluns - Blev atter lettere hooked på Diablo2
November - D. 14. hentede jeg ”den lille” = mc nummer 2 :o) - 10 dage efter kom ”den store” i vinterhi
December - D. 2. blev jeg optaget som medlem i mc-klubben :o) - Oplevede et fantastisk land: Island - Havde mit første styrt – ingen nævneværdige skader på hverken mig eller mc’en



Ingen kommentarer:

Send en kommentar