torsdag den 24. november 2005

Så skal der købes ind!

 I morgen skal jeg købe ind til klubbens julefrokost sammen med en anden fra klubben, der kommer i bil. Det betyder, at jeg får mulighed for at købe ind til mig selv også uden at skulle tænke på at begrænse mængden til topboksens størrelse - og sådan en mulighed udnytter jeg selvfølgelig :o)

 Godt nok kører jeg rimelig ofte med min udlejer ned i det lokale supermarked, men deres vareudbud er alligevel temmelig begrænset.

Mere specielle varer som f.eks. pistaciemasse og mascarpone (eller hvordan det nu staves) fører de slet ikke, så det bliver dejligt - for en gangs skyld - at handle i et supermarked, hvor udbuddet er noget større.
 Så, nu vil jeg bevæbne mig med pen og papir og gå i gang med at udfærdige en indkøbsliste :o)

UPDATE: Den liste blev godt nok temmelig lang - tænk at man kan mangle så meget! *G*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar