fredag den 18. november 2005

Dystert, men spændende læsestof.

Eftersom jeg jo ikke kan gøre noget ved vejret, kan jeg jo lige så godt få det bedste ud af det og derfor anskaffe mig noget nyt læsestof til fritiden.

 Jeg frekventerer stadig det lokale bibliotek 1-2 gange om måneden, men det er jo ikke alle bøger, jeg kan nøjes med at låne (Nogle af dem er det nok heller ikke muligt at låne). Nogle bøger må jeg bare eje.

 Derfor har jeg atter været på besøg hos Amazon og fået udvidet min bogsamling lidt. Lige så snart jeg er færdig med den sidste biblioteksbog (Edward Rutherford's "Skoven") - går jeg i gang med Patricia Cornwell's "Portrait of a Killer: Jack the Ripper - Case Closed"... hvis jeg da ikke først læser Steve Jones' "London, the Sinister Side", som omhandler de mere dystre sider af London's historie, som f.eks. henrettelser, sygdomme, generelle levevilkår og mordere (herunder et pænt stort afsnit om Mr. Jack).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar