mandag den 31. oktober 2005

Mit lokale bibliotek...

 ... er sådan et lille "filial-bibliotek", men de har da heldigvis masser af interessante bøger.

Var lige forbi i dag med en bunke bøger til aflevering, og for at finde noget nyt læsestof. Jeg kan simpelthen ikke falde i søvn, hvis jeg ikke kan læse mig i søvn, så efter jeg har fundet ud af, at jeg har et bibliotek i nabolaget (Det tog mig også kun lidt over 2 år at opdage! *G*) gør jeg flittigt brug af det.

 Godt nok har jeg mange bøger i reolerne, men det er nu rart at kunne læse andre bøger også.

 I dag var min "favoritbibliotekar" også tilstede (Hun er der kun en gang hver 2. uge) og dét måtte jeg straks udnytte. De andre bibliotekarer ved mildest talt ikke meget om fantasy *G*

 Det gør hende her til gengæld, hun er endnu mere bidt af genren end jeg - og det var da også hende, der i sommers introducerede mig for David Eddings. Hans Belgarions Saga vil jeg forøvrigt læse igen om 1-2 år, den var for god!

 Denne gang anbefalede hun Tamora Pierce's "Løvindens Sang". Så må vi se, hvad jeg siger til den :o)

 Nå, om 5 min skulle jeg gerne ligge i min seng og læse - så, godnat :o)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar