lørdag den 29. oktober 2005

Kender du det?

Jeg kan godt lide mad. Det har jeg aldrig lagt skjul på - til tider er jeg noget af et madøre, hvilket denne blog så også bærer præg af (=både skriverier og billeder); så står jeg gerne i timer i køkkenet og fremstiller lækker mad til mig selv, bager etc. etc. og synes det er enormt hyggeligt.

 Andre gange gider jeg overhovedet ikke beskæftige mig med mad - og bliver dødirriteret over at jeg overhovedet bliver sulten. Sådan har jeg det for tiden. Jeg giiiiiiider ikke vade ud i mit køkken overhovedet - og når jeg så alligevel bliver nødt til det, fordi jeg heller ikke gider have hovedpine pga. sult - så har jeg aldrig noget i huset, jeg har lyst hælde indenbords alligevel. Mand altså!

 Andre gange går jeg i gang med at lave noget mad - og når det så er spisetid - ja, så har jeg mistet lysten til at spise det, jeg lige har brugt tid på. Jeg spiser måske en smule af det, bare lige for at tage toppen af sulten, resten ryger i køleskabet eller ud. Argh..og nu kan jeg ikke holde ud at sidde her og skrive mere, for jeg er helt svimmel af sult - så bliver nødt til at finde et eller andet, der kan fjerne det irriterende "hul i maven". Hvor belastende!

 Update: Nå, det lader til at jeg denne gang har noget i huset, jeg gider spise. Havde glemt der kom en kasse fra Årstiderne i går (Har holdt pause i 4 måneder) - glemte nemlig at spise aftensmad og var derfor slet ikke ude i køkkenet hele aftenen i går *G*

 Så får nok bikset et eller andet sammen, jeg gider spise.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar