søndag den 9. oktober 2005

Det er da utroligt...

 ... så træt og uoplagt man kan føle sig en søndag efter en fest. Jeg må nok til at sande, at jeg ikke er 20 år mere, når det drejer sig om "dagen derpå".

 På trods af jeg allerede var hjemme ved 0.30 tiden - og kun havde drukket sodavand hele aftenen, føler jeg mig alligevel totalt smadret idag - ovenikøbet tilsat et lille hold i nakken - og har allermest lyst til at sove dagen væk, men det duer bare ikke, for så kan jeg ikke falde i søvn i aften....

 Nå, men festen var god og det var en positiv overraskelse, at så mange af klubbens mandlige medlemmer var at finde på dansegulvet så tit. Det synes ellers oftest at være kotume til fester, at mænd foretrækker at sidde og drikke øl fremfor at danse.

Men det gælder altså ikke mændene i mcklubben. Thumbs up!

 Undertegnede var også på dansegulvet et par gange, hvilket i dag har resulteret i noget, der er tæt på et hold i nakken.

Hvornår mon jeg lærer af afholde mig fra at headbange, når jeg nu ved det giver mig problemer med nakken (gammel piskesmældslæsion) dagen efter? *G*

 Nå, men sjovt var det altså :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar