lørdag den 24. september 2005

En dejlig dag :o)

Det var dog ikke tilfældet først på dagen; da føltes dagen som en Tycho Brahe-dag af de helt store... men efter en køretur i det solbeskinnede og meget lune Skåneland var humøret igen i top :o) 

Frokosten blev indtaget på terrassen hos mit mødrene ophav og dernæst var det tid til den sædvanlige havetur - en tur, jeg holder meget af.

Min mor og jeg får både set på havens planter/blomster og ordnet verdenssituationen :o)

 Ved halv fem tiden trillede jeg hjem igen. Vel hjemme tjekkede jeg lige km-tallet og fik udregnet, at jeg nu kun mangler små 1.000 km i at have nået målet på minimum 15.000 km :o)))

 Jo, det har været en dejlig dag - og nu tror jeg det er på tide at gå i seng. Så kan jeg nemlig nå at læse en time eller to før jeg falder i søvn. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar