tirsdag den 2. august 2005

Og dagen i dag bestod af overspringshandlinger...

 ...selvom det egentlig var meningen, at jeg skulle i gang med forberedelserne til skolestart jfr. listen i et tidligere indlæg...

Okay, jeg har da kigget på listen og spekuleret over, hvad jeg skulle starte med....for så lige at læse nogle blogs...spise noget frokost......læse lidt flere blogs......læse diverse debatter......besvare emails.....se tv.......spise aftensmad.......surfe lidt her og der......se Harry Potter......læse blogs.....ehm....og nu tror jeg ikke det varer længe førend jeg går i seng - må se at få vendt op og ned på nat og dag - altså så jeg holder op med at sove til kl. 12 og igen står op rimelig tidligt!*G*

Det er godt nok ikke nemt atter at skulle tune ind på skolearbejde... i år føles det ekstra svært, da det i denne sommer - for første gang siden jeg blev lærer - er lykkedes mig fuldstændig at lukke ned for "skole-tænkningen" og bare koncentrere mig om at have fri - det giver åbenbart bagslag nu *G*

Nå, men i morgen er der jo atter en dag... ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar