fredag den 15. juli 2005

Til koncert det meste af dagen - sofakoncert :o)



 Mens jeg gik og ventede på at posten skulle dukke op, kunne jeg lige så godt fordrive ventetiden med at luge i haven...ikke at jeg blev færdig med lugningen, for ved halv ellevetiden var posten der - og han havde pakken fra amazon.de med til mig - og så var det slut med lugningen for i dag :o)

 De sidste mange timer er blevet tilbragt på sofaen - okay ,var lige nede og handle på et tidspunkt - i selskab med Chris Norman - min yndlingssanger siden 1975.

Dengang var han forsanger i Smokie. Det er snart ved at være en del år siden, jeg holdt op med følge minutiøst med i hans karriere;

Godt nok har jeg købt hans albums - mangler dog 2, bl.a. den nyeste "Break Away" - diverse opsamlingsCD'er undtaget, dem gider jeg ikke - men ofte med 1-2 års forsinkelse.

 Ovenstående DVD samt CD'en er dog først udkommet i april 05, så denne gang er jeg ikke så langt bagefter, som jeg plejer ;o)

Når jeg i løbet af i morgen - formodentlig - atter tager mig sammen til at fortsætte den grundige rengøring af hytten, bliver musikken ret sandsynligt CD'en :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar