onsdag den 13. juli 2005

Bortset fra klaphatten i forrige indlæg...

 ... så havde jeg en rigtig god tur over til min faster :o)

 På vejen over var det temmelig overskyet, så jeg iførte mig regntøjet for en sikkerheds skyld - men det holdt da heldigvis tørt.

 Jeg ankom godt halv 11 og kørte igen lidt over 7. Det var en rigtig hyggelig dag - og det var dejligt at se, hvor glad hun blev for besøg, så det varer ikke længe, før jeg kigger forbi igen :o)

 I morgen og fredag står den på oprydning og rengøring af stuen og soveværelse - men hvis der er tørvejr " kommer jeg nok til" at lokke mig selv ud på en bette køretur - da jeg jo ikke får tid til kedelige sysler som at gøre hytten rent, når først eks'en er dukket op på mandag.

Så skal der nemlig køres, køres og atter køres på den tohjulede :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar