mandag den 25. juli 2005

Asparges-kartofler for første gang

Altså, for første gang skal jeg have asparges-kartofler af egen avl.

 Jeg synes de ser ualmindelig appetitlige ud :o) Tror jeg vil hive enten en wienerschnitzel eller en entre cote ud af fryseren som "tilbehør" :o)
 De første 3 timer her til formiddag blev tilbragt udenfor; jeg fik endelig taget mig sammen til at luge på min "trætrappe" - skvalderkålen var nogle steder blevet 70-80 cm høj, så det var på tide - dernæst blev den store tjørn klippet, så mine tomater atter kan få sol.

 Til sidst såede jeg spinat og dild i kasser/krukker - og fik vandet samtlige potter. Nu gælder det så rengøringen af hytten - ih, hvor jeg ikke gider... Håber det hjælper at smække noget musik på...! Esther - kom i gang! *suk*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar