lørdag den 11. juni 2005

Tankning i Tappernøje

Da jeg, efter en dejlig tur på godt 175 km, var ca. 500 m hjemmefra faldt de første dråber - dét kan man kun kalde perfekt timet :o)) Havde ikke lagt nogen plan for hvor turen skulle gå henad. Jeg havde dog besluttet, at jeg ikke gad køre på motorvej. Kort tid efter start befandt jeg mig på Hovedvej 150, så hvorfor ikke tage en "hovedvejstur" rundt - som sagt, så gjort: Hovedvej 150 til Ringsted Hovedvej 14 til Næstved Hovedvej 22 til Vordingborg Hovedvej 151 til Køge I Køge holdt jeg pitstop ved McDonald's og da vejret på daværende tidspunkt stadig var fint, var der jo overhovedet ingen grund til at køre den lige vej hjem (ca 10 km). I stedet blev sidste del af turen kørt ad alle mulige små og snoede veje, så strækningen blev forlænget til ca. 35-40 km :o) Jeg havde selvfølgelig medbragt kameraet, men "ulempen" ved at køre selv, fremfor at sidde bagpå (Og nej, jeg vil ikke sidde bagpå mere *G*) er, at jeg er aldeles doven mht. at stoppe og tage billeder - derfor blev det ikke til mange billeder fra turen i dag, men par stykker blev det dog til:  Nu står resten af dagen så på ren hygge: Først et par timer på sofaen med diverse aviser og magasiner - og derefter er det ved at være på tide at få set en eller flere af de nyindkøbte film med Joseph Fiennes. Hav en god lørdag derude :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar