mandag den 20. juni 2005

Folk er godt nok ikke så lidt frække!

Da jeg kom hjem efter mødet med min team-makker, (omkring middagstid) fandt jeg, det ville være på tide at få terrassen gjort helt sommerklar - dvs. fjerne ukrudt mellem fliserne, alm. oprydning og få havestolene og grillen sat frem. Mens jeg gik der og ordnede terrassen i et adstadigt tempo, lød det som om der kom en bil ind på den lille stikvej jeg bor på. I første omgang bed jeg ikke rigtig mærke i det, da jeg ikke ventede besøg - men efter at have hørt på dens brummen i et par minutter gik jeg alligevel rundt om hjørnet for at se, hvad der egentlig foregik. Der holdt en bil halvt inde på stikvejen med passagerdøren åben - og motoren i tomgang - passageren var stået ud - en ældre herre - og gik og kiggede meget interesseret i de små betonrør og mursten, der ligger ud for min nabos hus - Han er ved at bygge til. Faktisk var denne ældre herre så interesseret i især de små betonrør - de egner sig jo fortrineligt til blomsterkummer! - at han prøvende løftede lidt på en af dem. Jeg gik et par skridt frem mod ham - han gav slip på røret og sagde "Hej"....og bevægede sig hastigt i retning af bilen. Jeg skulle lige til at spørge ham, om jeg kunne hjælpe ham med noget, men det nåede jeg slet ikke, førend han var forsvundet ind i bilen, der gassede op og forsvandt aldeles hurtigt! Har det faktisk ret godt med, at deres tyvetogt ikke lykkedes!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar