onsdag den 1. juni 2005

Et hængeparti mindre :o)

Når jeg nu alligevel vader rundt som en løve i bur og kun venter på, at mc'en atter er køreklar, kan jeg lige så godt begynde at få gjort kål på nogle af de mange hængepartier jeg efterhånden har fået oparbejdet en lang liste af.

Så - i dag tog jeg mig lige sammen og fik ryddet op i fryseren - og ikke mindst - fik skrevet fryserens indhold op - så nu er der i det mindste håb om, at jeg ikke glemmer, hvad jeg egentlig har i den ... hvis jeg da ellers husker at ajourføre listen, that is ;o)

Update: Har skrevet listen direkte på køleskabets side (det står ved siden af fryseren) med en Wyteboard-tusch, så nu burde det være muligt at huske at ajourføre :o) 

Mens jeg ordnede fryseren tog mine to elskede varyler sig en velfortjent lur på sofaen :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar