søndag den 19. juni 2005

Den totale ugidelighed har ramt mig

Jeg kunne køre en tur i gråvejret - men jeg gider ikke. Jeg kunne rydde op i hytten - men jeg gider ikke. Jeg kunne vaske noget tøj - men jeg gider ikke. Jeg kunne få terassen gjort helt sommerklar - men jeg gider ikke. Jeg kunne smide mig på sofaen og se nogle film - men jeg gider ikke. Jeg kunne sætte en CD på og danse rundt i stuen - men jeg gider ikke. Jeg kunne spille Diablo eller Sacred - men jeg gider ikke. Jeg kunne læse "Perfume" færdig - men jeg gider ikke. Jeg kunne surfe i timevis på nettet - men jeg gider ikke. Hvis jeg så i det mindste kedede mig, men ikke en gang dét gider jeg! Det er ikke fordi, jeg føler mig ked, trist eller lignende - humøret er bare sådan "ligeglad". Tror egentlig min ugidelighed skyldes, at jeg har oceaner af tid til rådighed (52 feriedage tilbage) - og næsten ingen planer de næste 7 dage. Så den bedste løsning må nok være at hoppe i seng nu og læse i den bog, jeg ikke gider læse, indtil jeg falder i søvn. Måske ugideligheden så er blevet formindsket, når jeg vågner igen. Det kan man jo altid håbe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar