tirsdag den 24. maj 2005

Det bliver vist et varmt weekendtræf...

... i hvert fald hvis vejrudsigten fra DMI holder stik:

 

 Men nu er det jo noget sjovere at være til motorcykeltræf i godt vejr, end i regnvejr - såeh...jeg klager ikke :o))

 Desuden har jeg i dag lige fået melding om, at det skruekursus jeg har tilmeldt mig en weekend i juni bliver til noget. YES! Til sidst:

Så et indslag i Nyhedsmagasinet om at kvinder fylder mere og mere på traditionelle "mande-områder" (Gad vide om Kimporator har infiltreret redaktionen? *G*)

Selv i Silvan er halvdelen af kunderne nu af hunkøn. Så, til jer arme mænd, der synes kvinder blander sig overalt:

Begynd at køre motorcykel - og besøg ofte din forhandler; der er 95% af kunderne stadig mænd. Det har i hvert fald været tilfældet de (mange) gange jeg har besøgt en mc-biks :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar