torsdag den 21. april 2005

Nu er den lige ved at være her;

... den allerdejligste tid på året. Først og fremmest fordi foråret er min yndlingsårstid og maj yndlingsmåneden. Haven bliver kønnere for hver dag der går, træer og buske er godt i gang med at springe ud og tulipanerne har knopper - Skønt! Dernæst fordi tiden, indeholdende en pæn bunke fridage, er gået i gang i dag - med St. Bededag i morgen. I slutningen af næste uge starter de skriftlige prøver - det betyder jeg får en dejlig lang weekend - fra onsdag eftermiddag. Jeg skal nemlig ikke være vagt ved en eneste prøve :o)))) Mandag og tirsdag i ugen efter har jeg "kun" møder, da der stadig er prøver - og så er det Kr. Himmelfart. D. 20. maj er sidste skoledag og så går de mundtlige prøver i gang. Jeg skal føre op 4 dage og ud som censor 4 dage, men alligevel bliver der plads til et par fridage ind imellem, så jeg klager sandelig ikke :o))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar