søndag den 3. april 2005

Kommer senere i gang end planlagt

Isfolkebog 39 stjal lige min tid et par timer :o)

 Men, nu er jeg netop hjemkommet fra den lokale plantepusher - og det lykkedes mig sandelig at begrænse mine indkøb. Så nemt går det nok ikke næste gang jeg tager derud - det bliver nemlig i maj måned - og så skal jeg nok betale for fragt også - det blev i hvert fald enden på mit maj-indkøb sidste år.

 I dag nøjedes jeg, som sagt, med at købe det, der kunne være på 45'eren, så det blev kun til 2 kasser med stedmoder, 2 bellis, 1 timian, 1 salvie og 1 rosmarin - men flot ser det nu ud, nu hvor det hele står på terassen og venter på jeg lige får mig en bid brød inden jeg går i gang.

 

 Mødte forøvrigt 5 motorcykler på hjemvejen - de var nok på vej til Malerklemmen - men jeg skal altså i haven i dag! Basta!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar