lørdag den 23. april 2005

Km-antallet bliver noget bedre end marts måned

Ikke fordi jeg synes, jeg har fået kørt specielt meget, men til/fra jobbet giver trods 70 km om dagen + evt. "godt-vejr-tillæg" ;o) Har været ude og cruise med veninden et par gange, men ikke meget mere end 100-150 km ad gangen. Alligevel har jeg dog nået godt 1800 km i løbet af april og der er en hel uge tilbage endnu, så tror jeg kommer tæt på de 2000 - hvis ikke over - det kommer an på vejret :o) I går - efter hyggeligt visit af en Isfolkebogs-hungrende veninde - var jeg ude og se søsterens næsten-lige-erhvervede kolonihavehus - det bliver rigtig fedt, når de er færdige med at gøre det i stand :o) Tanktasken fik også sin jomfrutur - og det lader til den sidder rigtig godt fast, den rykkede sig i hvert fald ikke en mm på trods af motorvejskørsel. Tanken har heller ikke fået ridser, men overvejer dog at prøve med et underlag af en slags, for at minimere risikoen. I dag trillede jeg så ind til København, nærmere bestemt Nørrebro for at deltage i familie-fødselsdags-brunch. Jeg har ikke kørt ret meget i København på egen mc, for nu at sige det mildt - dette var 3. gang - og jeg er ikke imponeret over vejbelægningen! Ej heller af en del af mine medtrafikanter (cyklisterne f.eks!!! - De lever godt nok livet farligt). Nå, men køreturen gik fint både ud og hjem - den blev dog forlænget med 20-30 km på hjemvejen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar