tirsdag den 5. april 2005

En sort klat på væggen

 Jeg vågnede før vækkeuret her til morgen, drejede mig en halv omgang i sengen, åbnede øjnene langsomt - og stivnede let, da jeg bemærkede en pænt stor, sort "klat" på væggen, tæt på det ene hjørne - en edderkop!!! En af de større. UF - Sikke en måde at vågne på! Jeg kan bare ikke lide edderkopper. Basta! Og slet ikke de store af slagsen - i mit soveværelse - den kan jo kravle henover mit ansigt mens jeg sover......IRK!!! Jeg kravlede langsomt ud af sengen - den skulle jo nødig gemme sig, altså edderkoppen - inden jeg fik fat i et glas og et stykke pap. Heldigvis lykkedes missionen og kl. 5.55 blev edderkoppen smidt ud på terassen. ...og så er det så jeg sidder her og filosoferer en smule; At jeg slet ikke bliver nær så hysterisk som tidligere, når der er edderkopper i huset. Der er jo ingen mand til at fjerne de der klamme væsener. Der er kun mig selv, ergo nytter det ikke noget at blive hysterisk, det forsvinder edderkoppen jo ikke af. Så, endnu et plus til listen over fordele ved at bo alene; man bliver mindre hysterisk overfor edderkopper *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar