lørdag den 2. april 2005

Det er Jack's skyld!

Jeg ønsker mig: En sviptur til London.

Jeg har aldrig været i England - men jeg vil virkelig gerne til London indenfor en overskuelig fremtid. Det burde ikke blive en særlig dyr tur - i betragtning af, hvad man efterhånden kan få en flybillet for næsten ingen penge - og jeg skal blot have en enkelt overnatning.

 Største udgift på budgettet bliver nok "Indkøb" - selvom jeg ikke har tænkt mig at shoppe tøj eller sko - det skal jo være en fornøjelsestur!! ;o)

 Den eneste grund til, jeg vil til London, er for at opleve denne tour - den ene af guiderne, Tony Stratford, er nemlig ham, der så levende har indtalt den CD, jeg tidligere har omtalt, og som jeg er så begejstret for :o)

 Jo mere jeg har læst/hørt og set om Jack the Ripper, jo større trang får jeg til at opleve "Jack's London" - og lur mig om ikke jeg i så fald kommer hjem med mere materiale til min "Jack-samling" :o) Jeg har, som bekendt, intet i mod at rejse alene, men lige netop til sådan en tur her, kunne det nu være hyggeligt med selskab, så må høre om ikke en af vennerne har lyst til at tage med.

 Hvis jeg ellers bliver forskånet for store uforudsete udgifter i løbet af sommeren, regner jeg med at turen skal foregå i oktober - så passer vejret jo også perfekt til temaet :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar