lørdag den 19. marts 2005

Midt i en motorcykel-sæsonsopstart...

2005-03-19 07:43:50 ... kan man ikke regne med, jeg husker på andre vigtige ting lige med det samme; Jeg fik min "Operation Påskeglad"-pakke med posten samme dag jeg kom hjem med mc'en - det står faktisk nævnt nederst i indlægget "Bedre end sex" - så helt glemt blev det ikke, der var bare noget, der fyldte noget mere i min bevidsthed *G* - så håber jeg er tilgivet, for først at skrive om den nu, kære påskehare?! :o) I kassen lå der, arrangeret på "papirshalm" og omkranset af serpentiner i alskens farver, nogle lækre, lækre Bogø-æg med nougat og trøffelfyld. MUMS. Dem glæder jeg mig til at nyde :o)) Tak kære påskehare :o)) Kan via BlogBot se, at også min påskepakke er nået frem - til modtagerens glæde :o) Dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar