søndag den 27. marts 2005

Med vold og magt...

...måtte jeg slide mig løs fra Isfolkesagaen.

 Det er simpelthen utroligt, at man kan blive grebet meget af den saga, selvom det er 4. gang. Nu er jeg så langt inde i sagaen, at jeg - igen, som de andre 3 gange - også befinder mig i deres univers, når jeg sover.

 Så Anja, er du sikker på du stadig vil låne flere bøger? *G*

 Nå, men ellers er det vist på tide at komme i gang med skoleforberedelserne, ferien er jo næsten forbi.

 Ryggen har det helt fint igen - det er jo ikke første gang jeg har lige den slags rygsmerter - og erfaringen har lært mig at lige dén form for smerte bedst klares ved at ligge i sengen, så tager det kun en dags tid at komme ovenpå igen.

 Men det er godt nok svært at koncentrere sig om at arbejde, når hele to ting trækker voldsomt i mig; Vejret lokker jo - det er perfekt til en køretur og på sengebordet ligger en af de mest uhyggelige Isfolkebøger - den om Færgemanden - som jeg næsten ikke kan vente med at læse... Esther - tag dig sammen!

Sommertid: Har lige opdaget, jeg har mistet en time - det var gået helt hen over hovedet på mig, at vi skiftede til sommertid nu - har vist mine tanker alle andre steder end i nutiden *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar