torsdag den 10. februar 2005

Langsomt - meget langsomt i omdrejninger igen

Har jo ligget brak siden mandag morgen - feberen forsvandt først endelig helt i går. Det samme kan dog ikke siges om snuen - godt nok er næsen ikke konstant tilstoppet mere, men kombineret med den "hele-tiden-nærværende-baggrunds-hovedpine" er jeg slet ikke fit for fight endnu - så er også sygemeldt fredag og håber så, at jeg er helt frisk igen mandag morgen.

Er træt af at være syg...!

Så snart jeg kommer uden for en dør igen, bliver Matas besøgt, så jeg kan få fat i det dersens Kan Jang, så jeg næste gang forhåbentlig kan slippe noget hurtigere for forkølelsen.

Med de udendørs temperaturer vi har haft i løbet af ugen, kombineret med feberen fandt jeg det decideret uklogt at køre de 2x15 km til den nærmeste Matas for at købe Kan Jang, så har måttet klare mig uden.

I går var første gang i 2 døgn, hvor jeg satte mig til PC'en - det viser om noget, hvor dårligt jeg har haft det :o/

Det er dog en trøst at jeg - når jeg nu skulle være syg - blev det nu, så jeg forhåbentlig er helt frisk og rask d. 1. marts :o))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar