tirsdag den 22. februar 2005

Køkkenskabe siger næppe meget om ens personlighed

Mens køkkengulvet tørrer efter gulvvasken, kan jeg jo lige så godt bringe nogle "beviser" på, at der vitterlig er orden i mine køkkenskabe :o)

Det var der egentlig også før, men nu er der superorden :o)) Billedet her til venstre viser mit absolutte "yndlingsskab", hvis man da ellers kan have det? ;o)

 Yndlingsskab, fordi der (næsten) altid er et eller andet lækkert på hylderne - eller i hvert fald ingredienserne til det - har vist nævnt før, at jeg er noget af et madøre ;o)

 Det fedeste efter denne oprydning er dog, at der nu er rigeligt med plads i skabet - faktisk en hel hylde! - for det tilfælde, at jeg en dag skulle få kørelejlighed til en Netto/Fakta :o)









Når man nu er noget af et madøre er det jo ikke nok med et "madskab" - der skal jo også være et skab med diverse "tørre" ting såsom kager, chips, tvebakker foruden diverse Knorr-produkter og ikke mindst det enormt vigtige tzatziki-krydderi :o)


 

Det nytter jo ikke med nok så meget mad, hvis man ikke har noget at spise maden af. Jeg kan næppe skjule, at jeg foretrækker hvidt eller blåt service :o)

 Hvis man forsøger at udlede noget om min person af disse billeder - Var det ikke Liselotte der en gang sagde, at hun elskede at granske fotos af folks hjem, for at kunne danne sig et endnu bedre billede af dem? - vil man vel blive foranlediget til at tro, at jeg er noget af en pernittengrynet "husmor", der sætter en ære i altid at holde sit hjem klar til uventet besøg af et boligmagasin ;o)

 Faste læsere af denne blog vil dog ikke lade sig narre; de ved udmærket godt, at oprydning/rengøring ikke lige er det, jeg bruger mest tid på.

F.eks. ligner min stue pt. noget, der er løgn - så vil undlade at smide billeder op af "bombekrateret" :o) Mit køkken kan også godt rode, men jeg har altid orden i mine køkkenskabe - sjovt nok :o) 

Faktisk har min mor en gang udtalt, at hun var temmelig imponeret over den orden, jeg havde i køkkenskabene!! (Formodentlig fordi det slet ikke passer sammen med rodet i resten af huset *G*)

  Hvordan har DU det med orden i dine køkkenskabe eller orden i det hele taget??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar