fredag den 3. december 2004

. på tirsdag er det Capriccio...:o( ..

Havde ham med til et check, da han er begyndt at småhoste/nyse. Hans ene lymfekirtel er hævet, det kan enten skyldes de sår Speedy har påført ham på hagen - eller også er det fordi han har paradentose :o(

Derfor fik han et skud antibiotika og skal så i narkose tirsdag og have ordnet tænderne. Der får jeg heldigvis også lov til at overvære operationen. Fordi han jo er en ældre herre, får han så også foretaget en "blodtest", for at tjekke om alt er okay.

Heldigvis kan jeg vente med at betale for Capriccios operation til januar (der skal jo helst også være råd til julegaver i denne måned). Måtte af med 1462,- i dag for kastration, medicin til Capriccio og foder. Kl. 14.15 Åh - jeg har det ikke så godt... Kl. 14.35 Det er meget muligt jeg stadig er bedøvet, men jeg er SULTEN, så må bare ligge til bords...I dag er det som bekendt Speedy, der er fuldesyg...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar