søndag den 19. december 2004

Ny rekord:

Allerede på min første feriedag er det lykkedes mig at få vendt fuldstændig op og ned på nat og dag - hvor det dog ligner mig.

Stod op ved 13 tiden og vadede ind i sofaen med dynen under armen for at se tv - det varede ikke længe før jeg havde Capriccio liggende ovenpå :o) Speedy lå ved siden af; han har fået en forkærlighed for at ligge på min mc-læderdragt - hvilket man jo ikke kan fortænke ham i ;o)

Da klokken så nærmede sig normal sengetid (23-24) blev puteren tændt og jeg arbejdede videre med den tidligere omtalte quiz.

Det er noget af et kæmpearbejde jeg (atter) har givet mig i kast med - men hvad pokker; det er jo sjovt at få musik, billeder og tekst til at gå op i en højere enhed :o)

I går fik jeg lavet de første 10 sider. Nu er jeg på side 25, som er næsten færdig, så det skrider da fremad.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar