torsdag den 30. december 2004

Kort overblik over 2004

Kunne vel egentlig nøjes med 2 ord til at beskrive 2004: motorcykel og Speedy, men der skete jo også andet i 2004, såeh...bruger nok lidt flere ord ;o)

Som det kunne ses i forrige indlæg, har erhvervelsen af kørekort og motorcykel fyldt rigtig meget i 2004. Der er dog også sket andet i løbet af året:

Januar - Fik min første DVDafspiller

Februar - En helt ny verden åbnede sig for mig - blogverdenen

Marts - Fik mit eget domæne: Ildkat dk - Fik desuden råderet over et stykke jord = min første køkkenhave 

April - Påskeferien blev tilbragt i Paris hos den daværende kæreste.

Maj -De fleste af mine tanker omhandlede motorcykler - læs forrige indlæg :o)

Juni - Gjorde det forbi med kæresten - mand, hvor jeg afskyer at have heartache, så hellere være alene! - Fandt en afløser til D2, nemlig Sacred. 

Juli - Bestod mest af teori- og køretimer - Nedtur d. 22. - En nuttet killing dukker op på min terasse

August - Nedtur d. 17. -Forelsket i Speedy, som killingen er blevet døbt.

September - Speedy flytter ind d. 1. Har nu to katte :o) - Optur d. 14. 

Oktober - TOTAL OPTUR d. 5. - Mange km på den tohjulede

November - Mange km på den tohjulede - Nedtur d. 30 - Farvel og på gensyn, min elskede.

December - Speedy kastreret og Capriccio opereret - Hvid jul med dejlige gaver - Tilbageblik over det forgangne år

Når man laver sådan et tilbageblik, komme man uværgerligt også til, at tænke fremad - men det må blive i et senere indlæg :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar