tirsdag den 30. november 2004

Så går den ikke længere, Granberg!

Fredag er dagen. 

Dagen hvor der skal klippes klunker/nippes nosser (Kært barn har mange navne *G*)

Speedy ved det bare ikke endnu... hehe.

 Jeg får heldigvis lov til at overvære operationen, det har jeg det nu bedst med. Kan ikke fordrage bare at skulle indlevere katten og så hente ham igen efter indgrebet.

Som barn overværede jeg min kats kastration og har derfor - med senere katte - haft meget svært ved at skulle acceptere, at københavnske dyrlæger ikke vil have ejeren til at overvære operationen.

Meget mærkelig indstilling at have!

 Godt man er flyttet på landet, hvor dyrlægen (omend han har klinik i Køge) synes det er helt i orden man bliver der :o) Som det fremgår af billedet er han nu lige så stor som Capriccio - og han bliver først 6 mdr. på torsdag, men kampvægten siger allerede 5 kg - han bliver en kæmpekat, tror jeg :o))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar