onsdag den 10. november 2004

Lettere nedtrykt sindstilstand under opsejling...

Kan bare mærke, at jeg i år slet ikke har det godt med at skulle igennem en kold, våd og klam vinter. Kan mærke mit humør daler en lille smule for hver dag, der går - også derfor der ikke bliver skrevet meget på bloggen pt.

Tror virkelig i år er året hvor jeg tilrager mig en gedigen vinterdepression. Forsøger at tænke positivt, for så går vinteren vel lidt hurtigere, men det er godt nok svært, når der ikke er noget som helst til at gøre mig tindrende, jublende lykkelig i flere måneder.

For det ikke skal være løgn, bliver min pine ovenikøbet forlænget i knap 14 dage mere end beregnet, da jeg lige skal have overstået en skitur til Norge i marts - også lige det rette sted at tage hen, når man ikke kan lide sne, men sådan er det jo at være lærer en gang imellem.

Men, dét siger jeg jer; Den 13. marts 2005 bliver DAGEN (Vejrguderne kan bare UNDERSTÅ sig i at lave snestorm denne dag!!!) hvor min motorcykel atter kommer ud at trille!

  P.S. Nej, jeg har ikke staldet op endnu, og vejret tillader forhåbentlig kørsel t.o.m. 30. november.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar