tirsdag den 23. november 2004

Indrømmet: Jeg er uhelbredeligt addicted....

... og jeg ELSKER det!

 Efter 3 dages afholdenhed måtte jeg atter mærke "suset". Da temperaturen i morges viste + 4 grader og vejen virkede farbar, var der ingen tvivl i mit sind, og forventningens glæde boblede i mig, mens jeg iførte mig den dertil krævede påklædning.

Sjældent (om nogensinde) har de danske bilister set en bredt smilende motorcyklist i den regnvåde morgentrafik :o)

Så skidt pyt med at bilisterne, som sædvanlig, lavede diverse underlige manøvrer; INTET kunne ødelægge mit "sus" denne morgen :o)

Samme resultat på hjemturen - hverken kulden, blæsten eller tumpede bilister kunne ødelægge mit supergode humør :o)

Som punktum på en dejlig dag, var aftenhimlen (sidst på eftermiddagen) også aldeles smuk :o) Efter sådan en tilfredsstillende dag, er det skønt lige om lidt at kunne smide sig på sofaen og nyde Harry Potter og Fangen fra Azkaban :o)

P.S. Stina har forøvrigt gættet rigtigt, hvad angår min countdown :o) 3417 km siger regnskabet nu. Krydser fingre for at jeg når op over de 3500 km inden ugens slutning, hvor min vinterdepression kommer igen - denne gang med fuld styrke :o(


Ingen kommentarer:

Send en kommentar