fredag den 26. november 2004

Gad vide hvad Speedy siger til dét?

Jeg får besøg af en veninde og hendes 9-årige datter på søndag. Vi skal have rijstaffel, så der skal købes stort ind i morgen.

I den forbindelse er jeg ret spændt på hvordan Speedy vil reagere på, at der pludselig er andre mennesker i huset. Her plejer jo kun at være mig, da jeg sjældent har gæster. Sidste gang var d. 14. august, hvor han jo stadig var "hjemløs".

Capriccio kan ikke fordrage der er andre i huset, (og slet ikke børn - dem afskyer han helt og aldeles) så han forsvinder - formodentlig ind under min seng.

Har temmelig meget på fornemmelsen, at Speedy vil foretage samme stunt - men måske dukke op lidt senere, fordi killinger pr. definition er overnysgerrige - vi får se.

Een ting er i hvert fald sikkert; I det øjeblik gæsterne er taget af sted, er kattene fremme igen ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar