lørdag den 16. oktober 2004

Katastrofal lørdag...

..i hvert fald, hvis man skulle vurdere den ud fra de film mit tv har vist siden i formiddags :o) Var ude og tjekke post ved 11-tiden og sandelig om ikke mine to film var kommet.

Ergo var der kun een ting at gøre; hive dynen ind i sofaen og smide den første film på og så ellers bare lade sig underholde. Første film var "The Day After Tomorrow", som jeg aldrig fik set i biffen. Anden film var "Twister" som jeg har set før, men som sagtens kan genses.

 Der er nu noget hyggeligt ved at ligge under en varm dyne og betragte folk kæmpe mod is-storme og tornadoer :o) Jeg er ret vild med sådanne "naturkatastrofefilm" og ser også gerne dokumentarfilm om naturkatastrofer.

Desværre er det ikke just den slags programmer, der er flest af på DR1 og TV2.

Kan du lide naturkatastrofefilm?

 P.S....og nej, har stadig ikke været "i humør" til at gide se "Kill Bill vol. 2."


Ingen kommentarer:

Send en kommentar