søndag den 3. oktober 2004

Husedderkopper.........gå hjem og vug!



 I kan slet ikke måle jer med de edderkopper, der findes i Ancaria :o)

 På trods af deres størrelse, foretrækker jeg helt klart at slå edderkopperne i Ancaria ihjel, fremfor husedderkopperne - de "kribler" nemlig ikke *G*

Ellers er weekenden ikke gået med ret meget andet end at spille Sacred og min WoodElf kravler støt op i levels. Lige nu er hun level 86 - men der er godt nok lang vej til lvl 204 endnu *G* Det er også lykkedes mig at finde samtlige "set-items" til Octanian-sættet. Sidste del; hjelmen - fandt jeg i dag :o)

 Nu kunne det jo godt se ud som om, jeg brugte al min fritid på at spille Sacred... ...det gør jeg også.

 Lige bortset fra den tid, jeg bruger på at spise og lave forberedelse, tja, så går fritiden med at spille og derfor er hele weekenden selvfølgelig også foregået i Ancaria.

 Der er flere "fornuftige ting" jeg kunne foretage mig i stedet for at sidde og spille. Jeg nævner i flæng:




 Efterårsklargøre haven
Vinterklargøre terassen
Rydde op
Vaske tøj
Se "Kill Bill vol. 2"
Opdatere bloggen oftere
Pudse vinduer
Besøge/invitere venner osv. osv.

 Faktum er dog, at jeg ikke får gjort noget som helst af ovenstående, da jeg pt. er så aldeles rastløs, at jeg slet ikke kan koncentrere mig om noget som helst "fornuftigt" og da tiden jo skal gå med et eller andet, tja, så kan jeg lige så godt bruge min tid på et spil, der i længere perioder kan få mig til at "fortrænge" min totale rastløshed.... Gid den dog snart måtte få en ende!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar