mandag den 27. september 2004

Imponerende, Esther!

Jeg har totalt taget fusen på mig selv - men nu er jeg også ret udmattet. Resultatet er at både køkkenet og badeværelset nu er opryddede og rengjorte, selv gulvene er vaskede! Dét er sgu da imponerende :o) Nu mangler gangen, soveværelset og stuen...kort sagt; det værste. Når jeg endelig skal gøre rent foretrækker jeg køkkenet og badeværelset. Ved egentlig ikke hvorfor, men det skyldes muligvis, at det er ret hurtigt overstået. Eller også skyldes det det faktum, at det er begrænset, hvor rodet, der kan være i de pågældende rum ;o) Rod er der til gengæld ingen grænser for i "tørre" lokaler. *suk*

Er stadig overbevist om, at jeg har nisser...og nu også en killing, der gør sit til der ser "papir-stumpe-nusset" ud... Tror jeg vil nuppe mig noget velfortjent morgenmad og så må vi se om jeg gider lave mere i dag, eller om jeg hellere vil til Ancaria... Hvad med dig? Hvilket rum foretrækker du at rengøre og hvorfor?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar