tirsdag den 21. september 2004

Det skulle jeg vist aldrig have gjort...


Meeen, jeg har nu ikke fortrudt - har jo haft det sjovt :o)

 I går eftermiddags downloadede jeg patch 1.07 til Sacred - og så var min fridags skæbne beseglet. Med den patch er det blevet muligt at "mødes" med BattleNet-vennerne på Ascarons server og spille Sacred i multiplayer.

  ADVARSEL: Det er meget muligt Sacred er temmelig vanedannende i singleplayer - men i multiplayer er det altså 20 gange så vanedannende - mindst! 

Begyndte med en WoodElf lvl 1 ved 20 tiden .......og kom i seng i morges kl. 8.30 - egentlig ikke fordi jeg var specielt søvnig, men ryg og bagdel trængte til en pause.. *G* Stod op igen ved 14 tiden - og har så spillet lige siden - det er dælme godt kattene har "fri fodring" ;o)

 Nu skal jeg dog i seng (Min WoodElf nåede lige at blive lvl 30) - er næsten helt svimmel af træthed - og skal altså på job i morgen. Så - hvis der ikke bliver skrevet synderlig meget her de næste par dage - er Sacred forklaringen :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar