lørdag den 14. august 2004

Morgenmad

Jeg er ikke den store morgenmads-ynder.

Jeg kan godt spise "alm. morgenmad" såsom Kelloggs produkter eller brød med syltetøj eller ost f.x. men gør det ikke ret tit. I weekenderne kan jeg være oppe i flere timer før jeg spiser noget, og det er så ofte en bolle med ost eller leverpostej.

Til hverdag er min "morgenmad" noget aparte, i hvert fald ifølge mine kolleger *G* Jeg spiser først morgenmad når jeg er mødt på jobbet og den består oftest af noget de fleste slet ikke kan få ned om morgenen.

 Eksempler:
 - Smørrebrød ( æg/tomatmad, leverpostej med bacon, champignon og asier eller fiskefilet.)
 - groft brød med tzatziki og/eller humus
- sandwichbolle med æg, tomat, agurk og bacon

 Jeg finder ikke mine morgenmadsvaner specielt underlige - jeg har trods alt været oppe i 1½ time før jeg spiser noget :o)

 I dag har jeg været oppe siden 6.45. Har endnu ikke spist morgenmad, men får jo også gæster til brunch kl. 11.

Jeg er ret vild med "brunch-konceptet", da det ofte minder mere om frokost end morgenmad.

 Kunne dog ikke dy mig da jeg stod i køkkenet kl. 7.30, så jeg spiste lige et par nystegte baconsvøbte cocktailpølser - uhm :o)

  Hvad vil du helst spise til morgenmad?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar