onsdag den 4. august 2004

Jeg må åbenbart købe de forkerte CD'er

Nu er det ikke just fordi jeg køber særlig mange CD'er, (Det bliver til 5-7 stykker om året i gennemsnit) men det hænder da, at jeg bare må have fat i een bestemt CD. At jeg i dette tilfælde ovenikøbet blev lokket af en tvreklame, er noget af en undtagelse, det er faktisk kun sket een gang før, men med Shakin Stevens' "Collectable", var der bare ikke noget at gøre. Den måtte jeg bare eje!

Den bringer så mange minder frem fra min teenagetid. Nu bor jeg ikke lige i nærheden af en pladepusher, så derfor bliver de få årlige indkøb af CD'er for det meste foretaget via nettet og i langt de fleste tilfælde køber jeg hos CD-Skiven.

Når jeg alligevel har Dankortet fremme, kan jeg lige så godt købe 2 CD'er, når portoen er den samme. Men - jeg må simpelthen, som nævnt i overskriften, vælge de forkerte CD'er, for jeg får dem sjældent uden ventetid!

På trods af, at jeg inden køb tjekker, at varen er hjemme og har en leveringstid på 1 dag, sker det i 2/3 af tilfældene, at jeg får en mail om at den ene vare er i restordre, og der nok går 14 dage inden jeg får den :o( ....og hver gang er det selvfølgelig den CD jeg helst vil have, det drejer sig om!

Ok, den opsamlingsCD jeg har købt med The Beatles er da helt fin, men nu var det altså Shaky, jeg ville høre.....! De gange jeg har købt hos Laserdisken eller Amazon har jeg ikke oplevet at alle varer ikke er dukket op samtidig.

  Hvilke erfaringer har du med leveringstiden ved køb via nettet?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar