onsdag den 4. august 2004

Jeg elsker min seng!

...og derfor tilbringer jeg gerne rigtig meget tid i den :o)

Selvfølgelig for at sove, men kan også ligge der i timevis med en god bog. Ligger yderst sjældent alene i min seng - der plejer ikke at gå ret meget mere end 5 min, før katten hopper op i sengen til mig. Han ved ikke noget bedre end at ligge med hovedet på min ene arm, og resten af kroppen inde under den varme dyne. (Det jeg kalder at sove i teske, da han jo ikke er lang nok til at sove i ske *G*) Sådan sover vi faktisk næsten hver eneste nat og vender jeg mig om, kan jeg være sikker på at han "følger med" om på den anden side - det er bare så hyggeligt :o)

Har vænnet mig så meget til at sove med katten i armen, at jeg kan have svært ved at sove, hvis han ikke er der, og det var faktisk lidt problematisk, når kæresten sov her; katten brokkede sig og jeg fik ondt af ham - katten altså *G*... så det er vist ganske fornuftigt, at jeg valgte at være single igen :o)

Hvordan har du det med at have dyr i sengen? Og jeg mener altså ikke lopper, edderkopper, ørentviste etc, men kæledyr :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar