mandag den 16. august 2004

Happy birthday to me :o)

Så oprandt dagen, hvor jeg nåede de 38 år - ikke at jeg kan mærke nogen forskel. Der skal ikke ske det store i dag, blev jo fejret og begavet i lørdags.

I stedet for tager jeg på job, og får ovenikøbet prøvet at sidde til Pædagogisk Råds møde på min fødselsdag - dét har jeg ikke prøvet før.

 Det er også i dag, at vi starter skoleåret (Har haft introforløb indtil i fredags) - og det nyder jeg straks godt af: møder kl. 12.15 om mandagen - og i morgen har jeg FRI :o)

 Tror jeg vil prøve at se om jeg kan få uploadet killing-med-mus-filen - Anja har jo været sød at skrive en vejledning :o)

UPDATE: Hmm...har fået linket på og har ftp'et filen - men alligevel er den broken? Har også tjekket at navnet er stavet korrekt - så hvorfor pokker vil den ikke vise den? ØV. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar