søndag den 8. august 2004

Gid det dog var tirsdag!

I morgen skal jeg på introtur med 180 teenagere samt 19 kolleger.

 Ikke at jeg har specielt meget imod introture med teenagere - men tanken om at skulle tilbringe hele dagen udenfor i denne hede, heraf mindst 4 timer på en strand (For varmt, for mange mennesker, sand overalt etc. etc. Kort sagt; jeg kan ikke fordrage at være på en strand om sommeren - nok derfor jeg ikke har været det siden 87!) er altså ikke spor tiltalende.

 Når man dertil lægger at skulle sove i telt i denne varme og samtidig vide der kun er 4 toiletter til deling mellem 200 mennesker og ingen mulighed for et kølende bad overhovedet - så kan man ikke ønske sig andet, end at det var tirsdag NU!

 I sådanne tilfælde ville jeg ønske jeg stadig havde et almindeligt rengøringsjob.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar