tirsdag den 10. august 2004

Ah - solsikker!

  Efter først at have fladet ud på sofaen til "Hokus Krokus" og derefter "DR-Derude", var jeg nødt til lige at vade ned i min køkkenhave og se, hvordan der stod til.

 Her efter skolen er startet igen, er det ikke hver dag jeg kommer derned, så der er altid sket et eller andet, når jeg endelig får bevæget mig derned, således også her til aften.

 For det første er der endelig kommet gang i ærterne - Uhm, de smager lige som ærter skal smage, søde og lækre - og dernæst var 4 af mine 7 solsikker sprunget ud :o)

 Det er første gang siden min barndom, at jeg har "rigtige" solsikker - har et år haft minisolsikker, som da også er flotte - men der er nu noget helt specielt ved mandshøje af slagsen, omend de, jeg har sået i år er af vidt forskellig højde :o)

 Et par af dem er dog højere end mig (dvs. mere end 182 cm) - men de har alle - små som store -det til fælles, at de bare er flotte!

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar