søndag den 25. juli 2004

Min terrasse-puma







































Herover ses en flehmende kat. Det er første gang, det er lykkedes mig bare nogenlunde, at få taget et billede af en flehmende kat. Da øjeblikket det kun varer et par sekunder havde jeg ikke tid til at smide mig ned på terassen for at få et endnu tydeligere billede - men jeg giver ikke op ;o)

Det skal nok komme. Overskriften til dette indlæg er selvfølgelig valgt fordi Capriccio til tider virkelig ligner en mini-puma. Dette skyldes i høj grad hans farver (=golden eller mere ""folkeligt": vildtfarvet)

 

 Hvad pokker? Et katteindlæg uden et ord om Speedy? Nope *G* Fangede Speedy i et øjeblik, hvor Capriccio var på "duft-tur" rundt på terassen, hvilket Speedy fandt overordentligt interessant ;o)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar