onsdag den 7. juli 2004

Mere om Sacred

Men allerførst: Så har links fået en anden farve, så nu behøver hende her ikke mere klikke rundt på hele siden ;o) Igen tak til Anja!

Sacred Det er da helt sindssygt, som jeg er grebet af det spil :o) Sådan en spillelidenskab har jeg ikke oplevet siden jeg anskaffede mig Diablo2 LoD.

  I kamp med en af mange :o)

 Eneste ulempe ved Sacred er, at jeg ikke kan spille det online med mine BattleNet-makkere, sålænge vi ikke alle har spillet i samme udgave! Det er sgu for dårligt - eftersom der er multiplayer på, men nuvel multiplayerfunktionen lader også en hel del tilbage at ønske indtil videre, så jeg benytter tiden indtil den nye patch kommer, til at lære bare noget af spillet at kende ;o) For det er kæmpestort. Som sammenligning tager vi Diablo. Der kan man rimelig hurtigt overskue banerne/Acts og der er i alt 30 Quests (heraf 5 Main Quests).

 I Sacred er der ca. 30 Main Quests og - så vidt jeg husker - 300 Sub Quests!! Fra man starter kan ca. 70% af landet Ancaria udforskes, men da monstrene jo bliver hårdere og stærkere ret hurtigt, må man selvfølgelig først få sin figur op i level, så han/hun kan klare udfordringerne.

Som min første figur har jeg valgt en Wood Elf.
Min Wood Elf i nærbillede Er ret vild med hendes "Penetrating Arrow", omend den kun er på lvl 2 lige nu :o) Jeg har nu spillet i ca. 20 timer - og hun er "kun" nået til lvl 20 - man kan roligt sige, det tager noget længere tid at komme op i level end i Diablo. Desuden har jeg kun udforsket hele 8,56% af landet!!

 Udover Wood Elf, kan man vælge mellem 5 andre figurer:

 Dark Elf 
Battle Mage 
Vampiress 
Gladiator 
Seraphim (engel) 

Jeg skal helt klart afprøve alle, men det haster ikke.

  En smart detalje Det er selvfølgeligt muligt at gemme et spil, men det der gør det ekstra smart, er at man også kan eksportere sin figur med samtlige våben, level etc. og evt. starte et helt nyt spil med den! Jeg mener også det er muligt at eksportere figuren til multiplayer, men det har jeg ikke undersøgt endnu.

Kort sagt; Hvis man kan lide Diablo LoD er sandsynligheden for at man kan lide Sacred overvældende stor :o)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar